2011. május 31., kedd

Balatonfüred minialbum

Jó sok hónap eltelt már, hogy nem scrappeltem. Nem is idő, még csak nem is kedv, inkább a másfelé figyelés, másra koncentrálás okán nem csüccsentem le jó ideig a fotók és papírok közé, pedig afejemben sok oldal összeállt közben - a családi elfoglaltságok és egy nagyobb lakásfelújítás mellett például év elején ismét sikeresen megvalósult egy régen dédelgett álmom és folytattam egy korábbi szenvedélyt is, valamint kineziológusként újra kezelni kezdtem, néha rajzoltam, gyurmaékszereket gyártottam, ezekkel teltek el a napok... Nos, a scrapbookolásnak pedig most jött el újra az ideje, úgy tűnik.:-) Előhívattam egy jó csomó fotót megint, így a nyári elfoglaltságaimat már jóelőre látom...!;-)))

Íme a szünet utáni gyors első darab, egy minialbum, amely tegnap délután készült. Kicsit kirándultam a bohémabb, harsányabban színes stílus felé, ami tőlem kicsit idegen, de ennek ellenére szerettem dolgozni vele. Az albumba foglalt kiruccanásunk örömeihez pedig éppem jól passzolt ez a gyermekien derűs világ.:-)


 



 










Nincsenek megjegyzések: